Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Etika reklamy a její vliv na společnost

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorDytrt, Zdeněkcze
dc.contributor.authorValchář, Radim
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-07-20T01:55:38Z
dc.date.available2013-07-20T01:55:38Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractObsahem této bakalářské práce je rozbor reklamní činnosti z pohledu etiky. V teoretické části je rozebírána historie reklamy, její vývoj a následně pojmy týkající se problematiky reklamy a etiky. Hlavní oblastí teoretické části je pak rozbor dnešních etických problémů reklamní činnosti a činností, které s reklamou souvisejí, normy upravující reklamní etiku a také psychologie reklamy. Praktická část práce se zabývá vlastním výzkumem zaměřeným na vliv reklamy na zákazníky.cze
dc.description.abstract-translatedThe content of this thesis is to analyze the advertising business from the perspective of ethics. In the theoretical part examines the history of advertising, its development and subsequently terms related to advertising and ethics. The main area of the theoretical part is the analysis of actual ethical problems of advertising business and activities that relate to advertising, advertising standards governing ethics and psychology of advertising. The practical part deal with own research on the influence of advertising on consumers.eng
dc.description.defenceStudent seznámil komisi s výsledky své bakalářské práce. Cílem práce je vytvořit názor na etiku a formy reklamy a zjistit, které jsou z hlediska spotřebitele nejúčinější. Teoretická východiska práce byly vypracovány na základě rešerše literatury a analýzy současného stavu. Praktická část analyzuje a hodnotí dosažené výsledky bakalářské práce. V závěru jsou identifikovány konkrétní přínosy a návrhy na zlepšení. Po prezentaci byly kladeny doplňující otázky.cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format78 s.cze
dc.format.extent40501573 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/zipcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD28538cze
dc.identifier.stag19373cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/52344
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectetikacze
dc.subjectmorálkacze
dc.subjectpsychologie reklamycze
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectpropagationeng
dc.subjectethicseng
dc.subjectmoralityeng
dc.subjectpsychology of advertisingeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleEtika reklamy a její vliv na společnostcze
dc.title.alternativeEthics of advertising and its influence on societyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
DytrtZ_EtikaReklamy_RV_2013.pdf
Velikost:
49.51 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
ValcharR_EtikaReklamy_ZD_2013.pdf
Velikost:
3.45 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ValcharR_EtikaReklamy_ZD_2013_prilohy.zip
Velikost:
35.43 MB
Formát:
Unknown data format
Popis:
přílohy