Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Etika reklamy a její vliv na společnost

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Valchář, Radim

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Obsahem této bakalářské práce je rozbor reklamní činnosti z pohledu etiky. V teoretické části je rozebírána historie reklamy, její vývoj a následně pojmy týkající se problematiky reklamy a etiky. Hlavní oblastí teoretické části je pak rozbor dnešních etických problémů reklamní činnosti a činností, které s reklamou souvisejí, normy upravující reklamní etiku a také psychologie reklamy. Praktická část práce se zabývá vlastním výzkumem zaměřeným na vliv reklamy na zákazníky.

Popis

Klíčová slova

reklama, marketing, propagace, etika, morálka, psychologie reklamy, advertising, marketing, propagation, ethics, morality, psychology of advertising

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By