Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Identifikace zákazníků pro účely CRM

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Davidová, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se snaží postihnout význam identifikace zákazníků pro účely Customer Relationship Managementu (CRM). Teoretická část vyzdvihuje význam identifikace zákazníků v rámci CRM, blíže analyzuje literaturou doporučované zásady identifikace zákazníků v podniku a uvádí nejčastěji používané metody analýzy dat v rámci identifikace zákazníka. Druhá část práce shrnuje informace zjištěné výzkumem, který byl proveden v chemickém podniku Synthesia, a.s. v oboru podnikání (OP) barviva.

Popis

Klíčová slova

Marketing, řízení, vztahy se zákazníky, Identifikace

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By