Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Identifikace zákazníků pro účely CRM

Bakalářská práce
dc.contributor.advisorJelínková, Martina
dc.contributor.authorDavidová, Kateřina
dc.contributor.refereecze
dc.date.accepted2006
dc.date.accessioned2007-09-30T12:47:44Z
dc.date.available2007-09-30T12:47:44Z
dc.date.issued2006
dc.description.abstractPráce se snaží postihnout význam identifikace zákazníků pro účely Customer Relationship Managementu (CRM). Teoretická část vyzdvihuje význam identifikace zákazníků v rámci CRM, blíže analyzuje literaturou doporučované zásady identifikace zákazníků v podniku a uvádí nejčastěji používané metody analýzy dat v rámci identifikace zákazníka. Druhá část práce shrnuje informace zjištěné výzkumem, který byl proveden v chemickém podniku Synthesia, a.s. v oboru podnikání (OP) barviva.cze
dc.description.abstract-translatedcze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s.cze
dc.format.extentcze
dc.format.mimetypecze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD16097
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/21994
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightscze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectřízenícze
dc.subjectvztahy se zákazníkycze
dc.subjectIdentifikacecze
dc.thesis.degree-disciplineřízení chemických procesůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-namecze
dc.thesis.degree-programcze
dc.titleIdentifikace zákazníků pro účely CRMcze
dc.title.alternativeCustomers identification for CRM objectivescze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory