Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Hodnocení přínosů zákazníků pro podnik se zaměřením na prodejní náklady

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorPecinová, Zuzana
dc.contributor.authorJirásková, Veronika
dc.contributor.refereePlchová, Jana
dc.date.accepted2009
dc.date.accessioned2009-07-03T10:51:11Z
dc.date.available2009-07-03T10:51:11Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na možnosti zjišťování přínosů zákazníků pro podnik. V teoretické části je definována hodnota zákazníka a její modifikace s ohledem na jejich využití pro volbu vhodné strategie jejich obsluhy. Dále je věnována pozornost metodice sledování marketingové ziskovosti a možným způsobům zjišťování marketingových a prodejních nákladů. V praktické části diplomové práce je popsán způsob obsluhy zákazníků se zaměřením na rozdíly v jejich obsluze v podniku MAKRO Cash & Carry Hradec Králové. V další části je popsán, analyzován a zhodnocen systém sledování ziskovosti zákazníků se zaměřením na zjišťování nákladů podle zákazníků.cze
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on customers? benefits for the business company and possibilities of their determination. In the theoretical part customer value and its modifications are defined with the respect to their utilization for a choice of suitable customer serving strategy. The emphasis is further given to potential methods of marketing profitability estimation with a view to selling costs assessment. The practical part of diploma thesis describes method of customers? service with the respect to service differences in the business company MAKRO Cash & Carry Hradec Králové. Further, the system of customer profitability tracking with the emphasis on the determination of costs according to customers is described, analysed and evaluated.eng
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format64 s., 5 s. přílohcze
dc.format.extent2672461 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD20447
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33954
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectCustomer Relationship Managementeng
dc.subjectcustomer valueeng
dc.subjectcustomer profitabilityeng
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjecthodnota zákazníkacze
dc.subjectziskovost zákazníkacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleHodnocení přínosů zákazníků pro podnik se zaměřením na prodejní nákladycze
dc.title.alternativeCustomers´ benefits assessment with a view to sales costseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
JiraskovaV_Hodnoceni prinosu_ZP_2009.pdf.pdf
Velikost:
2.55 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
PecinovaZ_Hodnoceni prinosu_VJ_2009.pdf
Velikost:
26.41 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
PlchovaJ_Hodnoceni prinosu_VJ_2009.pdf
Velikost:
28.36 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format