Publikace: Hodnocení přínosů zákazníků pro podnik se zaměřením na prodejní náklady
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Jirásková, Veronika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na možnosti zjišťování přínosů zákazníků pro podnik. V teoretické části je definována hodnota zákazníka a její modifikace s ohledem na jejich využití pro volbu vhodné strategie jejich obsluhy. Dále je věnována pozornost metodice sledování marketingové ziskovosti a možným způsobům zjišťování marketingových a prodejních nákladů. V praktické části diplomové práce je popsán způsob obsluhy zákazníků se zaměřením na rozdíly v jejich obsluze v podniku MAKRO Cash & Carry Hradec Králové. V další části je popsán, analyzován a zhodnocen systém sledování ziskovosti zákazníků se zaměřením na zjišťování nákladů podle zákazníků.
Popis
Klíčová slova
Customer Relationship Management, customer value, customer profitability, řízení vztahů se zákazníky, hodnota zákazníka, ziskovost zákazníka