Publikace: Mezipodnikové srovnání pomocí metod strategické analýzy
Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprintNačítá se...
Datum
Autoři
Myšková, Renáta
Bučková, Jana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Ekonóm
Abstrakt
Manažeři potřebují znát nejen výkonnost podniku a ekonomické výsledky společnosti, ale také potřebují informace o trhu a konkurenci pro své rozhodování. Strategické metody analýzy jsou vhodné pro získání znalostí externího prostředí, firemní prostředí a firemní zdroje. Umožňují také zhodnotit míru využití zdrojů podniku. Článek se zaměřuje na metody strategické analýzy pro interní srovnání tří vybraných společností z výrobního průmyslu.
Popis
Klíčová slova
mezipodnikové srovnání, strategická analýza, finanční analýza, intercompany comparison, stategic analysis, financial analysis