Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Identifikace a řízení hodnoty pro zákazníky v rámci diferencovaného CRM

Diplomová práce
dc.contributor.advisorJelínková, Martina
dc.contributor.authorProcházková, Marcela
dc.contributor.refereeTetřevová, Liběna
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2007-09-30T13:59:40Z
dc.date.available2007-09-30T13:59:40Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractPráce se zabývá podstatou diferencovaného CRM a specifikací metod pro identifikaci a řízení hodnoty poskytované zákazníkům dle jejich hodnoty pro podnik. Na základě výzkumu jsou v práci popsány a zhodnoceny tyto metody ve vybraném oboru podnikání chemického průmyslu. Dále je navrženo zdokonalení užívaných metod s ohledem na specifika oboru podnikání.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format76 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD17336
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/24789
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectvztah se zákazníkycze
dc.subjecthodnota zákazníkacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemického a potravinářského průmyslucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programChemie a technická chemiecze
dc.titleIdentifikace a řízení hodnoty pro zákazníky v rámci diferencovaného CRMcze
dc.title.alternativeIdentification and managing the value for customers in terms of differentiated CRMcze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory