Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Identifikace a řízení hodnoty pro zákazníky v rámci diferencovaného CRM

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Procházková, Marcela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá podstatou diferencovaného CRM a specifikací metod pro identifikaci a řízení hodnoty poskytované zákazníkům dle jejich hodnoty pro podnik. Na základě výzkumu jsou v práci popsány a zhodnoceny tyto metody ve vybraném oboru podnikání chemického průmyslu. Dále je navrženo zdokonalení užívaných metod s ohledem na specifika oboru podnikání.

Popis

Klíčová slova

vztah se zákazníky, hodnota zákazníka

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By