Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výzkum trhu - hodnocení image kurýrních společností

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Krušina, Pavel

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce "Výzkum trhu - hodnocení image kurýrních společností" je věnována problematice marketingového výzkumu image kurýrních společností. V první části je představena společnost OHL. Druhá část je teoretická a popisuje teorii procesu marketingového výzkumu a jeho jednotlivé kroky. V poslední praktické části je popsán výběr respondentů, sestavení dotazníku, sběr dat a zpracování výsledků výzkumu. V závěru jsem také uvedl ekonomické vyhodnocení těchto výsledků.

Popis

Klíčová slova

marketingový průzkum, image, kurýrní společnosti, marketing research, courier companies

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By