Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Molišová, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

První část práce zahrnuje seznámení s metodou měření oční kamerou (eye-tracking), popisuje její historii, principy a odvětví, kde se tato metoda využívá. Teoretická část se také věnuje tématu zraku a jeho zákonitostí, na nichž je metoda měření oční kamerou založena. Praktická část pak popisuje uskutečněné měření na vybraném vzorku stránek časopisu obsahujících inzerci, s cílem zjistit do jaké míry je inzerce v časopisech vnímána a zároveň odhalit nejzásadnější prvky, ať už grafické nebo obsahové, které tuto míru mohou ovlivnit.

Popis

Klíčová slova

oční kamera, reklama v časopisu, výzkum, vnímání reklamy, eye-tracking, magazine advertisement, research of advertising perception

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By