Publikace: Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Molišová, Kateřina
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
První část práce zahrnuje seznámení s metodou měření oční kamerou (eye-tracking), popisuje její historii,
principy a odvětví, kde se tato metoda využívá. Teoretická část se také věnuje tématu zraku a jeho
zákonitostí, na nichž je metoda měření oční kamerou založena.
Praktická část pak popisuje uskutečněné měření na vybraném vzorku stránek časopisu obsahujících inzerci, s
cílem zjistit do jaké míry je inzerce v časopisech vnímána a zároveň odhalit nejzásadnější prvky, ať už
grafické nebo obsahové, které tuto míru mohou ovlivnit.
Popis
Klíčová slova
oční kamera, reklama v časopisu, výzkum, vnímání reklamy, eye-tracking, magazine advertisement, research of advertising perception