Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorDržková, Markéta
dc.contributor.authorMolišová, Kateřina
dc.date.accepted2017-08-23
dc.date.accessioned2017-09-19T08:26:29Z
dc.date.available2017-09-19T08:26:29Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-07
dc.description.abstractPrvní část práce zahrnuje seznámení s metodou měření oční kamerou (eye-tracking), popisuje její historii, principy a odvětví, kde se tato metoda využívá. Teoretická část se také věnuje tématu zraku a jeho zákonitostí, na nichž je metoda měření oční kamerou založena. Praktická část pak popisuje uskutečněné měření na vybraném vzorku stránek časopisu obsahujících inzerci, s cílem zjistit do jaké míry je inzerce v časopisech vnímána a zároveň odhalit nejzásadnější prvky, ať už grafické nebo obsahové, které tuto míru mohou ovlivnit.cze
dc.description.abstract-translatedThe first part of the Thesis introduces the eye-tracking method and describes its history, principles and branches where this method is used. The theoretical part also deal with the theme of vision and its principles on which the eye-tracking is based. The practical part describes the measurements with the sample of magazine pages containing an advertisement. The aim of the measurements was to find out how much is magazine advertising perceived and at the same time to determine the key elements that may affect it.eng
dc.description.defenceing. Bohumil Jašúrek, Ph.D. - Jak velký počet respondentů jste oslovila?ing. Jan Vališ, Ph.D. - Jak probíhalo vyhodnocení výsledků dotazníků?prof. Ing. Petr Kalenda, CSc. - Proč nazýváte měření "teplotní mapa"?cze
dc.description.departmentFakulta chemicko-technologickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format73 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD37315
dc.identifier.stag27261
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69481
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectoční kameracze
dc.subjectreklama v časopisucze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectvnímání reklamycze
dc.subjecteye-trackingeng
dc.subjectmagazine advertisementeng
dc.subjectresearch of advertising perceptioneng
dc.thesis.degree-disciplinePolygrafiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPolygrafiecze
dc.titleEye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzercicze
dc.title.alternativeEye-tracking and its use in verification of degree of advertising message perception in printed advertisementeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
MolisovaK_Eye-tracking_MD_2017.pdf
Velikost:
17.43 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
TEPLOTNI MAPY_BP_Molisova_2017.zip
Velikost:
503.71 MB
Formát:
Unknown data format
Popis:
Přílohy k bakalářské práci
Načítá se...
Náhled
Název:
DrzkovaM_Eye-tracking_KM_2017.PDF
Velikost:
594.68 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce