Publikace: Marketingová komunikace na webových stránkách
Disertační práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Janouch, Viktor
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Disertační práce je věnována problematice marketingové komunikace na internetu, především na webových stránkách, a to obecně jako systému a následně ve výrobních podnicích potravinářského průmyslu. V první části je podána charakteristika internetu, je diskutován jeho vliv na marketing a vysvětleny základy marketingové komunikace na internetu. Zejména jsou rozebírány některé aspekty fungování internetu jako je činnost vyhledávačů, různé způsoby přístupu na webové stránky nebo budování odkazů, vše s ohledem na marketingovou komunikaci. V další části je specifikován proces marketingové komunikace na internetu, od volby cílových skupin, přes stanovení cílů marketingové komunikace až po návrh způsobů marketingové komunikace na internetu a měření její účinnosti. V této části jsou také popsány komunikační prostředky používané v rámci internetové komunikace a požadavky na jejich provedení. Pro každý komunikační prostředek je doporučena nejvhodnější forma v rámci jednotlivých složek marketingového komunikačního mixu na internetu. Závěrečná část disertační práce je věnována hodnocení marketingové komunikace na webových stránkách vybraných výrobních firem potravinářského průmyslu a je navržen systém marketingové komunikace na webových stránkách pro tyto podniky s cílem zvýšit účinnost jejich marketingové komunikace.
Popis
Klíčová slova
internet, marketingová komunikace, webové stránky, internet, marketing communication, websites