Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace na webových stránkách

Disertační práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorLošťáková, Hanacze
dc.contributor.authorJanouch, Viktor
dc.contributor.refereeEger, Ludvíkcze
dc.contributor.refereeGrosová, Stanislavacze
dc.date.accepted2011cze
dc.date.accessioned2011-07-11T22:28:24Z
dc.date.available2011-07-11T22:28:24Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractDisertační práce je věnována problematice marketingové komunikace na internetu, především na webových stránkách, a to obecně jako systému a následně ve výrobních podnicích potravinářského průmyslu. V první části je podána charakteristika internetu, je diskutován jeho vliv na marketing a vysvětleny základy marketingové komunikace na internetu. Zejména jsou rozebírány některé aspekty fungování internetu jako je činnost vyhledávačů, různé způsoby přístupu na webové stránky nebo budování odkazů, vše s ohledem na marketingovou komunikaci. V další části je specifikován proces marketingové komunikace na internetu, od volby cílových skupin, přes stanovení cílů marketingové komunikace až po návrh způsobů marketingové komunikace na internetu a měření její účinnosti. V této části jsou také popsány komunikační prostředky používané v rámci internetové komunikace a požadavky na jejich provedení. Pro každý komunikační prostředek je doporučena nejvhodnější forma v rámci jednotlivých složek marketingového komunikačního mixu na internetu. Závěrečná část disertační práce je věnována hodnocení marketingové komunikace na webových stránkách vybraných výrobních firem potravinářského průmyslu a je navržen systém marketingové komunikace na webových stránkách pro tyto podniky s cílem zvýšit účinnost jejich marketingové komunikace.cze
dc.description.abstract-translatedThe dissertation is devoted to problems of marketing communications on the Internet, particularly on the Web sites, generally as a system and thereafter on the Web sites of manufacturing companies in the food industry. The first part deals with the characteristics of the Internet, its impact on the foundations of marketing. There are also given basics of marketing communications on the Internet. Some aspects of the functioning of the Internet are discussed. For instance search engines, access to websites or linkbuilding, all with regard to marketing communications. The next section specifies the process of marketing communications on the Internet, from the choice of target groups, through the marketing communication objectives, to design ways of marketing communications on the Internet and measure its effectiveness. This section also describes the means of communication and the requirements for their implementation. For each communication medium there is the very best form of marketing communications. The final section is devoted to the evaluation of marketing communications for Web sites of selected manufacturing companies in the food industry. Further is suggested a system of marketing communications on web sites for these enterprises to enhance the effectiveness of marketing communication.eng
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format146 s. + tezecze
dc.format.extent1249574 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD24331
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/39662
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectinterneteng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectwebsiteseng
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-namePh.D.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleMarketingová komunikace na webových stránkáchcze
dc.title.alternativeMarketing communication on websiteseng
dc.typedisertační prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
JanouchV_MarketingovaKomunikace_HL_2011.pdf
Velikost:
1.19 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
LošťákováH_Marketingovákomunikace_VJ_2011.pdf
Velikost:
277 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
GrosováS_EgerL_Marketingovákomunikace_VJ_2011.pdf
Velikost:
1.54 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format