Publikace: Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Dvořáčková, Aneta
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti a jejího vlivu na image firmy. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu společenská odpovědnost firem, firemní identitu, image a komunikaci CSR. Praktická část se věnuje charakteristice vybraného podniku a analýze CSR aktivit. Stěžejní částí bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zaměstnanci a zákazníky konkrétní prodejny Albert Mladá Boleslav, Jičínská 1349 o povědomí CSR aktivit a jejich vlivu na budování dobrého jména podniku.
Popis
Klíčová slova
Společenská odpovědnost firem (CSR), tripple-bottom-line, stakeholdeři, image, CSR aktivity, Albert Česká republika s.r.o., Corporate social responsibility (CSR), triple-bottom-line, stakeholders, image, CSR activities, Albert company Česká republika s.r.o.