Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Dvořáčková, Aneta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti a jejího vlivu na image firmy. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu společenská odpovědnost firem, firemní identitu, image a komunikaci CSR. Praktická část se věnuje charakteristice vybraného podniku a analýze CSR aktivit. Stěžejní částí bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zaměstnanci a zákazníky konkrétní prodejny Albert Mladá Boleslav, Jičínská 1349 o povědomí CSR aktivit a jejich vlivu na budování dobrého jména podniku.

Popis

Klíčová slova

Společenská odpovědnost firem (CSR), tripple-bottom-line, stakeholdeři, image, CSR aktivity, Albert Česká republika s.r.o., Corporate social responsibility (CSR), triple-bottom-line, stakeholders, image, CSR activities, Albert company Česká republika s.r.o.

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By