Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorZemanová, Barbora
dc.contributor.authorDvořáčková, Aneta
dc.contributor.refereeKotková Stříteská, Michaela
dc.date.accepted2023-01-23
dc.date.accessioned2023-02-06T09:01:22Z
dc.date.available2023-02-06T09:01:22Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-11-30
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti a jejího vlivu na image firmy. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu společenská odpovědnost firem, firemní identitu, image a komunikaci CSR. Praktická část se věnuje charakteristice vybraného podniku a analýze CSR aktivit. Stěžejní částí bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zaměstnanci a zákazníky konkrétní prodejny Albert Mladá Boleslav, Jičínská 1349 o povědomí CSR aktivit a jejich vlivu na budování dobrého jména podniku.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the issue of social responsibility and its influence on the image of the company. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of corporate social responsibility, corporate identity, image and CSR communication. The practical part is devoted to the characteristics of the selected company and the analysis of CSR activities. The key part was a questionnaire survey, which was conducted among employees and customers of a specific Albert store in Mladá Boleslav, Jičínská 1349 about awareness of CSR activities and their influence on building the company's reputation.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své DP Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty: Uveďte, jaké jste pozorovala rozdíly ve vnímání problematiky společenské odpovědnosti u jednotlivých věkových kategorií respondentů. Jaký je rozdíl mezi pojmy image podniku a dobré jméno? A proč není vhodné je zaměňovat? Otázky a náměty z rozpravy: Jakým způsobem pracujete ve svých doporučení s ekonomickým pilířem CSR? Popsala jste ve svém šetření základní souboru? Řešila jste nějakým způsobem náklady týkající se Vašich doporučení? Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format95 s.
dc.identifier.stag42656
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80539
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpolečenská odpovědnost firem (CSR)cze
dc.subjecttripple-bottom-linecze
dc.subjectstakeholdeřicze
dc.subjectimagecze
dc.subjectCSR aktivitycze
dc.subjectAlbert Česká republika s.r.o.cze
dc.subjectCorporate social responsibility (CSR)eng
dc.subjecttriple-bottom-lineeng
dc.subjectstakeholderseng
dc.subjectimageeng
dc.subjectCSR activitieseng
dc.subjectAlbert company Česká republika s.r.o.eng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleVliv CSR aktivit na budování dobrého jména podnikucze
dc.title.alternativeThe impact of CSR activities on building a company with good reputationeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
DvorackovaA_VlivCSR_BZ_2022.pdf
Velikost:
1.64 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ZemanovaB_VlivCSR_AD_2022.pdf
Velikost:
156.08 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KotkovaStriteskaM_VlivCSR_AD_2022.pdf
Velikost:
147.41 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce