Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Game engines in Modern Education

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorBrožek, Josef
dc.contributor.authorHamerník, Dan
dc.date.accepted2018-06-04
dc.date.accessioned2018-06-14T06:09:30Z
dc.date.available2018-06-14T06:09:30Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-05-11
dc.description.abstractPráce je zaměřena na využití herních enginů při edukativním procesu v terciálním vzdělávání. V práci jsou rozebírány didaktické principy a výukové metody vhodné pro výuku herních enginů včetně jejich přínosů v terciálním vzdělávání a praxi. Část práce je věnovaná rešerši a analýze výuky herních enginů v zahraničí a tuzemsku. Přílohou práce jsou vyhotovené podklady pro výuku herních enginů optimalizovanou pro využití v terciálním vzdělávání v zemích EU.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on use of game engines in tertiary education. Didactic principles and teaching methods appropriate for teaching game development are discussed, including their benefits in tertiary education, both for theory and practice. Major part of the thesis is devoted to research and analysis of teaching game development abroad and in the Czech Republic. Attached to this thesis, you will find an optimized workflow for teaching game development in tertiary education for countries of the European Union.eng
dc.description.defencePráce provádí rešerši v oblasti herních enginů a vývoje počítačových her, vč. analýzy výuky herních enginů v zahraničí. Dále práce reflektuje moderní trendy v evýuce počítačových her. Práce je obsáhlá , vznikly na jejím základě vědecké publikace indexované také v mezinárodních databázích, včetně databáze Scopus. Práce je psána v anglickém jazyce a byla kladně zhodnocena rodilým mluvčím Paulem Charlesem Hooperem. Komise po prověření v IS STAG zhodnotila práci jako původní a nejedná se o plagiát. Komise navrhuje práci na ocenění za vynikající tvůrčí výsledky dle článku 3, písm. b) Stipendijního řádu Univerzity Pardubice.cze
dc.description.departmentFakulta elektrotechniky a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format81
dc.format81
dc.identifierpráce dosud není ve studovně dostupná
dc.identifier.signaturedosud nepřidělena
dc.identifier.stag31068
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/70860
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná bez omezení od 04.06.2021 Game engines in Modern Education
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectherní enginycze
dc.subjectpočítačové hrycze
dc.subjectUnity 3Dcze
dc.subjectdidacticseng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectgame engineseng
dc.subjectvideo gameseng
dc.subjectUnity 3Deng
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatikycze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programInformační technologiecze
dc.titleGame engines in Modern Educationcze
dc.title.alternativeGame engines in Modern Educationeng
dc.title.alternativeHerní enginy v moderní výucecze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
HamernikD_GameEngines_JB_2018.pdf
Velikost:
2.62 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Attachments.pdf
Velikost:
3.23 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_HamernikD_GameEngine_JB_2018.pdf
Velikost:
385.98 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce