Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix společnosti RABBIT, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorHerout, František
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:44:30Z
dc.date.available2012-07-15T22:44:30Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti RABBIT Trhový Štěpánov, a.s. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikačního mixu zmíněné společnosti a zároveň tvorba několika doporučení na jeho zlepšení. Teoretická část práce je věnována definování základních pojmů marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu a zejména pak jeho nástrojů a jejich využití. Praktická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly. V úvodu dochází k představení společnosti a analýze jejího marketingového a komunikačního mixu. Druhá kapitola se zabývá několika doporučeními na vylepšení současného komunikačního mixu a jeho nástrojů.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work is focused on detailed description of comunication mix instruments and its applications at company RABBIT Trhovy Stepanov, a.s. The main objective of this thesis is to analyze the communication mix of that society, while making several recommendations to improve it. The theoretical part is devoted to defining the basic concepts of marketing, marketing mix and communication mix and especially the tools and its uses. The practical part is divided into two main chapters. In the introduction there is a performance analysis of the company and its marketing and communication mix. The second chapter deals with several recommendations to improve the current communication mix and its instruments.eng
dc.description.defencePřestavení tématu a firmy, ve které probíhala analýza komunikačního mixu. Představení závěrů a vyhodnocení. Zodpovězení otázek vedoucího práce a doplňujících otázek komise.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format65 s.
dc.format.extent1617653 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26004
dc.identifier.stag17072cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/46484
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.4.2014cze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamycze
dc.subjectpodpory prodejecze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectdirect marketingcze
dc.subjectRABBITcze
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectsales promotioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleKomunikační mix společnosti RABBIT, a.s.cze
dc.title.alternativeCommunication mix of the RABBIT, a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_KomunikacniMix_FH_2012.pdf
Velikost:
60.47 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
HeroutF_KomunikačníMix_JV_2012.pdf
Velikost:
1.54 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce