Publikace: Komunikační mix společnosti RABBIT, a.s.
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Herout, František
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti RABBIT Trhový Štěpánov, a.s.
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikačního mixu zmíněné společnosti a zároveň tvorba několika doporučení na jeho zlepšení.
Teoretická část práce je věnována definování základních pojmů marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu a zejména pak jeho nástrojů a jejich využití. Praktická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly. V úvodu dochází k představení společnosti a analýze jejího marketingového a komunikačního mixu. Druhá kapitola se zabývá několika doporučeními na vylepšení současného komunikačního mixu a jeho nástrojů.
Popis
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikační mix, reklamy, podpory prodeje, public relations, direct marketing, RABBIT, communication mix, promotion, sales promotion