Publikace: Nástroje vytváření pozitivní reputace chemických průmyslových podniků u jejich zákazníků
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Pakostová, Eva
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je věnována specifikaci nástrojů pro vytváření pozitivní reputace chemických průmyslových podniků u klíčových firemních stakeholderů, kterými jsou zákazníci. Představuje rešerši odborné literatury, která se zabývá problematikou podnikové reputace. Nejprve je definována reputace a pojmy s ní související. V navazující části práce je popsán reputation management a jsou vysvětleny složky podnikové identity jako nástroje budování pozitivní reputace podniku.
Praktická část diplomové práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu ve vybraných podnicích chemického průmyslu orientovaného na specifikaci nástrojů pro vytváření pozitivní reputace podniku v očích zákazníků. Výsledky jsou shrnuty v podobě zprávy z výzkumu. Závěrem jsou zjištěné informace diskutovány a jsou předložena doporučení, která by měla přispět k efektivnějšímu vytváření pozitivní reputace sledovaných podniků u zákazníků.
Popis
Klíčová slova
podniková reputace, podniková identita, image, reputation management, nástroje podnikové identity, corporate reputation, corporate identity, image, reputation management, enterprise identity tools