Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Eko značka jako konkurenční výhoda podniku

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Súkeníková, Olga

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá oblastí eko značení u spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na konkurenční výhodu, eko značení a marketingový výzkum. V praktické části je zpracováno dotazníkové šetření o povědomí veřejnosti o eko značení a o preferenci eko produktů u zákazníka. Závěr práce vyhodnocuje získané výsledky a navrhuje řešení na zlepšení.

Popis

Klíčová slova

konkurenční výhoda, marketingový výzkum, eko značka, eko značení, eko výrobky, competitive advantage, marketing research, eco label, eco labeling, eco products

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By