Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Eko značka jako konkurenční výhoda podniku

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKuběnka, Michalcze
dc.contributor.authorSúkeníková, Olga
dc.contributor.refereeVaculík, Josefcze
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-10-13T09:03:44Z
dc.date.available2012-10-13T09:03:44Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá oblastí eko značení u spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na konkurenční výhodu, eko značení a marketingový výzkum. V praktické části je zpracováno dotazníkové šetření o povědomí veřejnosti o eko značení a o preferenci eko produktů u zákazníka. Závěr práce vyhodnocuje získané výsledky a navrhuje řešení na zlepšení.cze
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the area of the eco labeling from the consumer point of view. The theoretical part is focused on the competitive advantage of eco labeling and marketing research. In the practical part a questionnaire survey of public awareness of eco labeling and customer preference regarding to the eco products are presented. The conclusion of this work evaluates achieved results and proposes solutions to improve a current state.eng
dc.description.defenceCílem práce bylo posoudit roli eko značek na českém trhu a navrhnout kroky pro posílení jejich role při kupním rozhodování spotřebitelů.cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format83 s.cze
dc.format.extent2280122 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26937cze
dc.identifier.stag16136cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/48472
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectkonkurenční výhodacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjecteko značkacze
dc.subjecteko značenícze
dc.subjecteko výrobkycze
dc.subjectcompetitive advantageeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjecteco labeleng
dc.subjecteco labelingeng
dc.subjecteco productseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleEko značka jako konkurenční výhoda podnikucze
dc.title.alternativeEko Label as A Competitive Advantage of Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KuběnkaM_KonkurencniVyhoda_OS_2012.pdf
Velikost:
60.23 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_KonkurencniVyhoda_OS_2012.pdf
Velikost:
59.15 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
SúkenikováO_KonkurenčníVýhoda_MK_2012.pdf
Velikost:
2.17 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce