Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zaměřuje na úpravu marketingové strategie pro výrobní podnik. Teoretická část práce popisuje základní pojmy marketingového mixu. Analytická část práce se věnuje návrhu marketingové strategie na základě zhodnocení marketingového mixu, SWOT analýzy a PESTLE analýzy.

Popis

Klíčová slova

cena, distribuce, komunikace, marketing, marketingový mix, marketingová strategie, propagace, communication, distribution, marketing, marketing mix, marketing strategy, price, promotion

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By