Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMlázovský, Martin
dc.contributor.authorMacáková, Nikola
dc.date.accepted2025-05-28
dc.date.accessioned2025-06-23T08:58:19Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-30
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na úpravu marketingové strategie pro výrobní podnik. Teoretická část práce popisuje základní pojmy marketingového mixu. Analytická část práce se věnuje návrhu marketingové strategie na základě zhodnocení marketingového mixu, SWOT analýzy a PESTLE analýzy.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the adaptation of a marketing strategy for a manufacturing company. The theoretical part of the thesis describes the basic concepts of marketing mix. The analytical part of the thesis deals with the design of marketing strategy based on the evaluation of marketing mix, SWOT analysis and PESTLE analysis.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP Marketingový mix vybraného podniku, vedoucí BP pokládá následující otázky či náměty: V teoretických východiscích své práce popisujete přínosy CRM systému. Využívá Vámi analyzovaná firma tento systém v praxi? Pokud ne, doporučila byste jeho zavedení, případně jaké úpravy byste navrhla? Jaké konkrétní typy příspěvků by podle Vás měla firma zveřejňovat na síti LinkedIn, aby efektivně oslovila B2B zákazníky? A s jakou frekvencí by měla být tato komunikace vedena? Otázky a náměty rozpravy: Mohla byste více přiblížit vyhodnocení propagace v rámci 4P? Jaký vztah má pořízení nového CNC stroje na 4P? Zabývala jste se ve své práci i náklady na Vaše doporučení? Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format67 s.
dc.identifier.stag48860
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84627
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový mix vybraného podnikucze
dc.title.alternativeMarketing Mix of the Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MacakovaN_MarketingovyMix_MM_2025.pdf
Velikost:
840.67 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MlazovskyM_MarketingovyMix_NM_2025.pdf
Velikost:
161.67 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce