Publikace: Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Mittasová, Dominika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se věnuje identifikaci možného využití informačních a komunikačních technologií jako nástroje pro podporu řízení vztahu se zákazníky ve zvoleném podniku. V první části práce jsou zpracovány teoretické základy z oblasti ICT a managementu, který zahrnuje další oblasti, jako marketing, řízení vztahu se zákazníky a finanční řízení podniku. V další části je představena společnost Elixír tours s.r.o., která je subjektem této bakalářské práce. Následuje situační analýza podniku zahrnující vnější i vnitřní prostředí a SWOT analýza, která tyto dvě oblasti propojuje a zhodnocuje hrozby a příležitosti, slabé a silné stránky vybraného podniku. Na základě informací zjištěných ze situační analýzy podniku a identifikace požadavků je doporučen vhodný systém pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Na závěr je provedena kalkulace nákladů a přínosů spojených se zavedením vybraného systému a zhodnocení jeho přínosů pro podnik.
Popis
Klíčová slova
CRM systém, řízení vztahu se zákazníky, informační a komunikační technologie, CRM system, customer relationship management, information and communication technology