Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKomárková, Jitka
dc.contributor.authorMittasová, Dominika
dc.date.accepted2023-06-01
dc.date.accessioned2023-06-05T07:47:17Z
dc.date.available2023-06-05T07:47:17Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-08-12
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje identifikaci možného využití informačních a komunikačních technologií jako nástroje pro podporu řízení vztahu se zákazníky ve zvoleném podniku. V první části práce jsou zpracovány teoretické základy z oblasti ICT a managementu, který zahrnuje další oblasti, jako marketing, řízení vztahu se zákazníky a finanční řízení podniku. V další části je představena společnost Elixír tours s.r.o., která je subjektem této bakalářské práce. Následuje situační analýza podniku zahrnující vnější i vnitřní prostředí a SWOT analýza, která tyto dvě oblasti propojuje a zhodnocuje hrozby a příležitosti, slabé a silné stránky vybraného podniku. Na základě informací zjištěných ze situační analýzy podniku a identifikace požadavků je doporučen vhodný systém pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Na závěr je provedena kalkulace nákladů a přínosů spojených se zavedením vybraného systému a zhodnocení jeho přínosů pro podnik.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with identification of possible use of information and communication technology as means to support customer relationship management in a chosen company. In the first part of the thesis there is theoretical basis from the field of ICT and management which includes other areas such as marketing, customer relationship management and financial management of the company. In the second part of this thesis there is an introduction of the chosen company which is Elixir tours s.r.o. followed by situational analysis including inner and outer surroundings of the company and SWOT analysis which integrates both and assesses company's threats, oppurtunities, weak and strong sides. Based on the information gathered by the situational analysis and requirements identification a system suitable for support of the customer relationship management is reccomended. At the end, a calculation of expenses and benefits connected with implementation of the system is made as well as evaluation of advantages the new system would provide for the company.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem:Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Cílem práce je na konkrétním příkladu identifikovat možné způsoby využití informačních a komunikačních technologií jako prostředku podporujícího řízení vztahu se zákazníky. Součástí práce je výběr systému vhodného pro podporu řízení vztahu se zákazníky a zhodnocení nákladů a přínosů spojených s jeho zavedením do podniku. Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Identifikovala jste přínosy zavedení CRM systému. Jaké kvantifikovatelné ukazatele byste doporučila sledovat, aby bylo možné přínosy v praxi změřit? Studentka na otázku reagovala. Následně byl během rozpravy položen doplňující dotaz: Otázka 2.: Jak souvisí finanční analýza s Vaší prací? Studentka na otázku reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifier.stag42824
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80740
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCRM systémcze
dc.subjectřízení vztahu se zákazníkycze
dc.subjectinformační a komunikační technologiecze
dc.subjectCRM systemeng
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectinformation and communication technologyeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleInformační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníkycze
dc.title.alternativeInformation technology as a means to support customer relationship managementeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
Bakalarska_prace_Mittasova_Dominika.pdf
Velikost:
1.19 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KomarkovaJ_InformacniTechnologie_DM_2022.pdf
Velikost:
161.71 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce