Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
ICT Support of the Quality Management in Hospitals

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorHolá, Janacze
dc.contributor.authorČapek, Jancze
dc.contributor.authorPavlová, Petracze
dc.date.accessioned2017-05-11T10:32:05Z
dc.date.available2017-05-11T10:32:05Z
dc.date.issued2016eng
dc.description.abstractThe Faculty of Health Sudies at the University of Pardubice has historically been cooperating with hospitals of acute care in the Pardubice region in the field of quality of care (since 2015 under the Hospital of Pardubice region). One of the long-term themes in the field is setting a system of quality care assessment - patient satisfaction evaluation. The whole concept includes a questionnaire desing, data collection criteria, data analysis and interpretation including data validation by control data collection and questionnaire evaluation in order to achieve increased reliability. The created system is based on ICT covering tasks connected with an on-line patient admission, data processing, all the way to shared benchmarking of single hospitals.eng
dc.description.abstract-translatedFakulta zdravotnických studií Univerzity Pardubice dlouhodobě spolupracuje s nemocnicemi akutní péče Pardubického kraje v oblasti kvality péče. Jedním z dlouhodobých témat je nastavení systému hodnocení kvality péče - hodnocení spokojenosti pacientů. Zvolená koncepce zahrnuje návrh dotazníku, sběr údajů, jejich analýza a interpretace, včetně ověření dostatečné validity a reliability. Vytvořený systém je založen na informačních a komunikačních technologií podporující on-line hodnocení spokojenosti pacienta, zpracování dat a benchmarking jednotlivých nemocnic.cze
dc.eventIDIMT-2016 Information Technology, Society and Economy Strategic Cross-Influences : 24th Interdisciplinary Information Management Talks (07.09.2016 - 09.09.2016)eng
dc.formatp. 213-220eng
dc.identifier.isbn978-3-99033-869-8eng
dc.identifier.issneng
dc.identifier.obd39876990eng
dc.identifier.scopuss2.0-84988965658
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/67074
dc.identifier.wos000387756100025
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.project.IDSGS_2016_005/Kvalita péče ve zdravotnických zařízeních 2016eng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherTrauner Verlageng
dc.relation.ispartofIDIMT-2016 Information Technology, Society and Economy Strategic Cross-Influenceseng
dc.rightsPouze v rámci univerzityeng
dc.subjectICTeng
dc.subjecthealth careeng
dc.subjectquality managementeng
dc.subjectpatient satisfactioneng
dc.subjectICTcze
dc.subjectzdravotní péčecze
dc.subjectmanagement kvalitycze
dc.subjectspokojenost pacientůcze
dc.titleICT Support of the Quality Management in Hospitalseng
dc.title.alternativeICT podpora managementu kvality v nemocnicíchcze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
IDIMT_J.Holá.pdf
Velikost:
618.69 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format