Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového řízení společnosti MILACRON Czech Republic, spol. s r.o.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMyšková, Renátacze
dc.contributor.authorČípa, Luboš
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-07-20T01:52:56Z
dc.date.available2013-07-20T01:52:56Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu marketingového řízení firmy MILACRON Czech Republic, spol. s r.o., zabývající se výrobou strojů na vyfukování plastů. Cílem práce je navrhnout opatření a postupy pro zlepšení marketingového řízení a celkovou prosperitu společnosti.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's work is focused on analysis of current Marketing Management of MILACRON Czech Republic, ltd.; company's main business activity is a production of plastic blow molding machines. The purpose of this work is to propose actions and procedures that would improve company's Marketing Management, as well as its overall prosperity.eng
dc.description.defenceStudent seznámil komisi s cílem své bakalářské práce, tím byla analýza marketingového řízení společnosti MILACRON Czech Republic, spol. s r. o. a formulace návrhů opatření a postupů ke zlepšení marketingového řízení. Byly zodpovězeny tyto otázky: 1) Vysvětlete podstatu strategií, které uvádíte ve SWOT analýze na str. 35. 2) Jak byste hodnotil posuzovanou společnost z hlediska podnikových zdrojů? Jaká je jejich finanční situace?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format73 s.cze
dc.format.extent2077873 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD28535cze
dc.identifier.stag19380cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/51915
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectpodnikycze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectcompanieseng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectcostumerseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement ochrany podniku a společnosticze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza marketingového řízení společnosti MILACRON Czech Republic, spol. s r.o.cze
dc.title.alternativeAnalysis of Company's Marketing Management of MILACRON Czech Republic, ltd.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MyskovaR_AnalyzaMarketingoveho_LC_2013.pdf
Velikost:
60.87 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
CipaL_AnalyzaMarketingoveho_RM_2013.pdf
Velikost:
1.98 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce