Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového řízení společnosti MILACRON Czech Republic, spol. s r.o.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Čípa, Luboš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu marketingového řízení firmy MILACRON Czech Republic, spol. s r.o., zabývající se výrobou strojů na vyfukování plastů. Cílem práce je navrhnout opatření a postupy pro zlepšení marketingového řízení a celkovou prosperitu společnosti.

Popis

Klíčová slova

marketing, analýza, podniky, konkurence, zákazníci, marketing, analysis, companies, competition, costumers

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By