Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pykalová, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a navrhnout její marketingovou strategii pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace společnosti v konkrétním marketingovém prostředí a současné marketingové strategie firmy. V závěru je navržena marketingová strategie pro Modrou pyramidu stavební spořitelnu pro budoucí období.

Popis

Klíčová slova

Marketingová strategie, marketingové prostředí, Marketingový mix, Konkurence, Stavební spoření, Situační analýza, Marketing strategy, marketing environment, Competition, Building savings, Situation analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By