Publikace: Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Pykalová, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a navrhnout její marketingovou strategii pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace společnosti v konkrétním marketingovém prostředí a současné marketingové strategie firmy. V závěru je navržena marketingová strategie pro Modrou pyramidu stavební spořitelnu pro budoucí období.
Popis
Klíčová slova
Marketingová strategie, marketingové prostředí, Marketingový mix, Konkurence, Stavební spoření, Situační analýza, Marketing strategy, marketing environment, Competition, Building savings, Situation analysis