Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorPykalová, Petra
dc.date.accepted2010
dc.date.accessioned2010-10-01T16:59:18Z
dc.date.available2010-10-01T16:59:18Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a navrhnout její marketingovou strategii pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace společnosti v konkrétním marketingovém prostředí a současné marketingové strategie firmy. V závěru je navržena marketingová strategie pro Modrou pyramidu stavební spořitelnu pro budoucí období.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis Marketing strategy of Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. based on created situation analysis is to evaluate present situation in company and suggest marketing strategy for next period. The theoretical part of thesis takes in information about marketing control, creating marketing strategy and marketing mix. The working part is aimed at analysis of the current situation within the specific marketing environment and current marketing strategy of company. In conclusion there is proposed the new marketing strategy for Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. for next period.eng
dc.description.defenceStudentka byla tázána na následující otázky: 1. Jaké klíčové informace jsou významné pro tvorbu variant strategie firmy? 2. Jak bylo postupováno při zpracování tabulky SWOT analýzy? 3. V čem spatřujete hlavní konkurenční výhody Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.? 4. Co byste z pohledu klienta doporučila Modré pyramidě stavební spořitelny, a.s. jako návrh ke zlepšení, aby pro klienta byla atraktivnější?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format93 s.cze
dc.format.extent3535879 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD23145
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/37562
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.subjectMarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectKonkurencecze
dc.subjectStavební spořenícze
dc.subjectSituační analýzacze
dc.subjectMarketing strategyeng
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.subjectCompetitioneng
dc.subjectBuilding savingseng
dc.subjectSituation analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.cze
dc.title.alternativeThe marketing strategy of Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
PykalováP_Marketingová strategie_JV_2010.pdf
Velikost:
3.37 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
VACULIKJ_Marketingova strategie_PP_2010.pdf
Velikost:
362.26 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
DobošZ_Marketingová strategie_PP_2010.pdf
Velikost:
119.48 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format