Ehlová, MarcelaPaříková, Markéta2013-06-062013-06-062013http://hdl.handle.net/10195/49494Tématem bakalářské práce je vliv médií a reklamy na ženy. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části definuji pojmy média, masová média, reklama a sebepojetí. Charakterizuji jednotlivá média, jejich rozdělení, využití, historií a vývoj Zaměřuji se také na vliv médií. Zabývám se reklamou, její charakteristikou, historií a způsobem vnímání. Dále charakterizuji sebepojetí, jeho jednotlivé složky a rozdělení. Cílem práce je zjistit jak na ženy působí média a reklama. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkumné šetření provedené na základě dotazníkového šetření, nástrojem je dotazník.55 s.1023928 bytesapplication/pdfczeBez omezenímédiareklamasebepojetímass mediaadvertisingself-conceptVliv médií a reklamy na sebepojetí ženInfluence of the Mass Media and Advertising on Women's Self-Conceptbakalářská práceD2816719146