Kudláčková, NinaSchödlbauer, Jan2009-07-032009-07-032009http://hdl.handle.net/10195/34121Předkládaná diplomová práce se zabývá zákaznickou komunikací a informováním cestujících Pražské integrované dopravy. Ve své první kapitole představuje Pražskou integrovanou dopravu jako systém veřejné dopravy včetně jeho subsystémů. Následuje popis soudobých trendů v marketingu integrované osobní dopravy a jeho nepostradatelné části v podobě tzv. pozitivní motivace. Po analýze současného stavu nastolené problematiky přichází na řadu kapitola návrhů zlepšení včetně konkrétního příkladu.65 s.1699627 bytesapplication/pdfczeBez omezeníchangescostumersIntegrated TransportMotivationCommunicationzměnyzákazníciIntegrovaná dopravaMotivaceKomunikaceMarketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravěMarketing and communication of strategic concepts of Prague integrated transportdiplomová práceD20403