Jelínková, MartinaNeumanová, Eva2015-09-272015-09-272015http://hdl.handle.net/10195/61361Předmětem této bakalářské práce je vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. V první části práce je zpracována rešerše odborné literatury, zabývající se problematikou image firmy jako nástroje pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky, jejich význam pro firmu a následně je v teoretické rovině podrobně rozvedena image firmy jako jeden z nástrojů, který napomáhá k vytvoření vzájemných vztahů mezi dodavatelem a odběratelem na B2B trhu. V závěru teoretické části práce je krátce zmíněno public relations jako nástroj budování pozitivní image firmy. Praktická část práce obsahuje zpracování a analýzu výsledků primárního výzkumu zaměřeného na zjištění vnímané prospěšnosti zákaznicky orientované firemní image pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu, a to jak z pohledu dodavatelů, tak odběratelů chemických produktů. Jsou zde prezentovány jednak celkové výsledky zjištěné u dodavatelů i odběratelů, ale je provedeno také srovnání vnímání prospěšnosti jednotlivých atributů firemní image z hlediska odběratelů i dodavatelů a také podle různých charakteristik respondentů.1328280 bytesapplication/pdfczePráce není přístupnáRelations with customerscorporate image and corporate identitypublic relationsB2B marketresearch perception of corporate imageVliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhuThe influence of the company's image suppliers on strengthening customer relationships in the B2B marketbakalářská prácePráce dosud není ve studovně dostupná27800