Šatera, KarelKlosová, Jana2010-10-012010-10-012010http://hdl.handle.net/10195/37458Práce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Lázně Velichovky a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v dané společnosti.51 s.1801097 bytesapplication/pdfczebez omezeníMarketingové řízeníMarketingová komunikaceSituační analýzaMarketingová strategieMarketing controlMarketing communicationSituation analysisMarketing strategyMarketingové řízení podniku Lázně Velichovky a.s.Marketing control of Lázně Velichovky a.s.bakalářská práceD23107