Kuběnka, MichalMaternová, Martina2009-07-032009-07-032009http://hdl.handle.net/10195/33766Obsahem této diplomové práce je marketingové řízení v České poště, s.p.. Marketingové řízení je nejdříve popsáno teoreticky v první části. Další část je zaměřena na marketingové strategie a marketingový mix. Poslední teoretická část přibližuje základní metody a techniky marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje situační analýzu České pošty, s.p., ze které vychází vypracovaná SWOT analýza tohoto podniku. Dále jsou uvedeny nástroje a techniky marketingového řízení v České poště, s.p.. Poslední část diplomové práce obsahuje produktový výzkum, který byl proveden na základě výsledků SWOT analýzy. Obsahuje také zhodnocení současného marketingového řízení České pošty, s.p. a doporučení pro jeho zlepšení.77 s., 4 s. příloh1003218 bytesapplication/pdfczeBez omezeníMarketingMarketingové řízenímarketingové strategieMarketingový mixSWOT analýzamarketing managementmarketing strategiesMarketing mixSWOT analysisMarketingové řízení v České poště, s.p.Marketing management of state enterprise Česká poštadiplomová práceD19935D19935