Kopáčková, HanaBřízová, Světlana2020-07-082020-07-0820202020-05-29https://hdl.handle.net/10195/75581Tato diplomová práce na téma "Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům" nejprve v teoretické části charakterizuje systémy pro řízení vztahů se zákazníky. V navazující kapitole jsou představeny vybrané helpdeskové nástroje a případová studie se zabývá hodnocením konkrétního instrumentu pomocí mapování procesů. Na závěr jsou navržena doporučení pro vybranou společnost, jejichž realizace zvýší spokojenost zákazníků.66 s.czeBez omezeníCRMHelpDeskpožadavkyprocesysystémyCRMHelpDeskrequestprocesssystemVyužití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkůmImproving the quality of the provided customer care services based on the data analysis of the current helpdesk systemdiplomová práce39146