Kantorová, KateřinaSeverová, Aneta2017-06-222017-06-2220172017-04-24http://hdl.handle.net/10195/68209Cílem diplomové práce na téma "Využití sociálních sítí na B2B trzích" je analyzovat a popsat využívání sociálních sítí na business trzích v rámci České republiky. V první části práce jsou nejprve popsány pojmy týkající se elektronického marketingu, průmyslového marketingu a sociálních médií. V druhé části je nejprve představena firma BARTH media, a. s. a přiblížena aktuální situace ve využívání sociálních sítí v rámci B2B trhů v České republice a v zahraničí. Práce obsahuje konkrétní doporučení a postupy pro zmiňovaný podnik.72 s.czebez omezeníelektronický marketingprůmyslový trhsociální médiasociální sítěelectronic marketingindustrial marketsocial mediasocial networksVyužití sociálních sítí na B2B trzíchUsing social networks for B2B marketsdiplomová práceD3583231595