Jelínková, MartinaKrejčík, Jan2018-08-302018-08-3020182018-07-04https://hdl.handle.net/10195/71751Bakalářská práce je orientována na problematiku řízení značek a budování jejich image se zaměřením na chemický průmysl. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se problematikou značky se zaměřením na její image, kdy je nejprve definován pojem značka a specifikovány její atributy. Dále je pak vymezen pojem hodnota značky a je charakterizován význam značky pro firmu i zákazníky. Navazující teoretická část práce je věnována image značky a jejímu vytváření. Praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na využívání značek a budování jejich image ve vybraném podniku chemického průmyslu. Získané informace z výzkumu jsou zanalyzovány a vyhodnoceny a na jejich základě jsou formulována doporučení mající přispívat ke zlepšení řízení značek ve sledovaném podniku.68 s. + 10 s. příl.czeBez omezeníznačkyimage značkyidentita značkyhodnota značkybrandsbrand imagebrand identitybrand equityZnačka v chemickém průmyslu a budování její imageA brand in the chemical industry and its imagebuildingbakalářská práceD3873935817