dc.contributor.advisor |
Jonášová, Hana |
|
dc.contributor.author |
Palahina, Tetiana
|
|
dc.date.accessioned |
2024-09-10T06:38:01Z |
|
dc.date.available |
2024-09-10T06:38:01Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-06-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/84031 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem brand manuálu pro fiktivní startup klenotnictví. Cílem bylo vytvořit jednotnou a konzistentní vizuální identitu, která efektivně komunikuje hodnoty a filozofii značky. Práce se zaměřuje na faktory ovlivňující vizuální branding, jako jsou logo, barvy, typografie a fotografie, a zahrnuje analýzu konkurenčního prostředí. Výsledkem je návrh brand manuálu a materiálů pro komunikační kanály, který podporuje konzistentní vizuální komunikaci a strategii zaměřenou na zvýšení rozpoznatelnosti a loajality zákazníků. |
cze |
dc.format |
44 str. |
|
dc.format |
44 str. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Brand manuál |
cze |
dc.subject |
firemní vizuální identita |
cze |
dc.subject |
faktory brand identity |
cze |
dc.subject |
klenotnictví |
cze |
dc.subject |
logo |
cze |
dc.subject |
grafické prvky |
cze |
dc.subject |
Brand manual |
eng |
dc.subject |
corporate visual identity |
eng |
dc.subject |
brand identity factors |
eng |
dc.subject |
jewelry store |
eng |
dc.subject |
logo |
eng |
dc.subject |
graphic elements |
eng |
dc.title |
Návrh brand manuálu pro klenotnictví |
cze |
dc.title.alternative |
Designing a brand manual for a jewelry store |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-08-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on designing a brand manual for a fictional jewelry startup. The goal was to create a unified and consistent visual identity that effectively communicates the brand's values and philosophy. The work concentrates on factors influencing visual branding, such as logo, colors, typography, and photography, and includes an analysis of the competitive environment. The result is a brand manual design and materials for communication channels that support consistent visual communication and a strategy aimed at increasing brand recognition and customer loyalty. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Návrh brand manuálu pro klenotnictví. Cílem práce je návrh brand manuálu pro fiktivní startup firmu, který se hlavně zaměří na vizuální branding. Nedílnou součástí bude analýzy případné konkurence.</p>
<p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br />
Jako jednu z konkurenčních firem popisujete Kávaňa Mineral. Píšete, že její logo je inspirováno izraelskou vlajkou. To jste si zjistila nebo to je pouze vaše dedukce (loga na obrázku 6 a 7 nejsou stejné)?</p>
<p>Pokud by to byla pravda, tak by asi „vaše kritika“ zvolené barvy nebyla na místě. (str. 38).</p>
<p><strong>Otázky komise</strong>:<br />
V práci řešíte ochranné zóny loga pomocí bodů. Nemá být ještě uvedena poměrová hodnota?<br />
Máte v práci uvedený minimální rozměr loga?</p>
<p>Studentka položené otázky zodpověděla</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47193 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |