Návrh brand manuálu pro klenotnictví

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Palahina, Tetiana
dc.date.accessioned 2024-09-10T06:38:01Z
dc.date.available 2024-09-10T06:38:01Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-06-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/84031
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá návrhem brand manuálu pro fiktivní startup klenotnictví. Cílem bylo vytvořit jednotnou a konzistentní vizuální identitu, která efektivně komunikuje hodnoty a filozofii značky. Práce se zaměřuje na faktory ovlivňující vizuální branding, jako jsou logo, barvy, typografie a fotografie, a zahrnuje analýzu konkurenčního prostředí. Výsledkem je návrh brand manuálu a materiálů pro komunikační kanály, který podporuje konzistentní vizuální komunikaci a strategii zaměřenou na zvýšení rozpoznatelnosti a loajality zákazníků. cze
dc.format 44 str.
dc.format 44 str.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Brand manuál cze
dc.subject firemní vizuální identita cze
dc.subject faktory brand identity cze
dc.subject klenotnictví cze
dc.subject logo cze
dc.subject grafické prvky cze
dc.subject Brand manual eng
dc.subject corporate visual identity eng
dc.subject brand identity factors eng
dc.subject jewelry store eng
dc.subject logo eng
dc.subject graphic elements eng
dc.title Návrh brand manuálu pro klenotnictví cze
dc.title.alternative Designing a brand manual for a jewelry store eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-08-27
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on designing a brand manual for a fictional jewelry startup. The goal was to create a unified and consistent visual identity that effectively communicates the brand's values and philosophy. The work concentrates on factors influencing visual branding, such as logo, colors, typography, and photography, and includes an analysis of the competitive environment. The result is a brand manual design and materials for communication channels that support consistent visual communication and a strategy aimed at increasing brand recognition and customer loyalty. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Návrh brand manuálu pro klenotnictví. Cílem práce je návrh brand manuálu pro fiktivní startup firmu, který se hlavně zaměří na vizuální branding. Nedílnou součástí bude analýzy případné konkurence.</p> <p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br /> Jako jednu z konkurenčních firem popisujete Kávaňa Mineral. Píšete, že její logo je inspirováno izraelskou vlajkou. To jste si zjistila nebo to je pouze vaše dedukce (loga na obrázku 6 a 7 nejsou stejné)?</p> <p>Pokud by to byla pravda, tak by asi &bdquo;vaše kritika&ldquo; zvolené barvy nebyla na místě. (str. 38).</p> <p><strong>Otázky komise</strong>:<br /> V práci řešíte ochranné zóny loga pomocí bodů. Nemá být ještě uvedena poměrová hodnota?<br /> Máte v práci uvedený minimální rozměr loga?</p> <p>Studentka položené otázky zodpověděla</p> cze
dc.identifier.stag 47193
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet