Automatizace řízení železniční dopravy a možnosti její optimalizace

Show simple item record

dc.contributor.author Kučera, Petr cze
dc.contributor.author Drdla, Pavel cze
dc.date.accessioned 2024-08-24T07:04:30Z
dc.date.available 2024-08-24T07:04:30Z
dc.date.issued 2023 cze
dc.identifier.issn 1801-674X cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83564
dc.description.abstract Článek se zabývá optimalizací činnosti funkce Automatického stavění vlakových cest. Nejprve seznamuje čtenáře s původní metodou a návrhem nové metody generování povelů ke stavění vlakových cest a stručně nastiňuje jejich vývoj. Dále navrhuje možnosti optimalizace metod s primárním cílem zvýšení kapacity staničních zhlaví prostřednictvím maximalizace plynulosti jízdy vlaků. Článek také seznamuje čtenáře s užitím funkce Automatického stavění vlakových cest a jejích metod v praxi v podmínkách České republiky. cze
dc.format p. 1-10 cze
dc.language.iso cze cze
dc.relation.ispartof Perner´s Contacts, volume 18, issue: 1 cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Automatické stavění vlakových cest cze
dc.subject vlaková cesta cze
dc.subject časová metoda cze
dc.subject geografická metoda cze
dc.subject kritický bod cze
dc.subject inicializační bod cze
dc.subject železnice cze
dc.subject Automatic Train Route Setting System eng
dc.subject train route eng
dc.subject time method eng
dc.subject geographical method eng
dc.subject lasttime point eng
dc.subject initialization point eng
dc.subject railway eng
dc.title Automatizace řízení železniční dopravy a možnosti její optimalizace cze
dc.title.alternative The Automatic Train Route Setting System and Possibilities of its Optimization eng
dc.type article cze
dc.description.abstract-translated The article deals with the optimization of the Automatic Train Route Setting System's activity. First, readers are introduced to the original method, the proposal of a new generating method for the construction of train routes and outline their development. The possibilities of optimization methods are suggested with the primary goal of the increase of the capacity by the maximization of the train travel fluency. The article introduces the readers with the use of the Automatic Train Route Setting System in the Czech Republic. eng
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus postprint cze
dc.identifier.doi 10.46585/pc.2023.1.2378 cze
dc.relation.publisherversion https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/2378 cze
dc.identifier.obd 39888728 cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account