Metody měření a hodnocení reputace podniků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Macková, Pavlína
dc.date.accessioned 2024-07-08T13:54:05Z
dc.date.available 2024-07-08T13:54:05Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-05-10
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83435
dc.description.abstract Diplomová práce je orientována na problematiku měření a hodnocení reputace podniků se zaměřením na chemický průmysl. V teoretické části práce je nejprve prezentována rešerše odborné literatury definující pojem reputace podniku a specifikující její význam. Dále jsou přestaveny různé metody měření a hodnocení reputace podniků, a to na bázi národních i celosvětových reputačních žebříčků, měřítek osobnosti firmy a značky i dalších literaturou doporučovaných hodnotících reputačních technik. Praktická část práce představuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu mapujícího současný stav znalosti i praktického využití různých metod hodnocení a měření reputace ve čtyřech podnicích orientovaných svou výrobou na chemický průmysl. Zjištěné informace jsou podrobeny obsahové analýze. Závěrem jsou formulována doporučení ke zlepšení systému měření a hodnocení reputace ve zkoumaných firmách. cze
dc.format 92 s
dc.format 92 s
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reputace podniku cze
dc.subject reputační žebříčky cze
dc.subject osobnost firmy a značky cze
dc.subject měřítka reputace cze
dc.subject chemický průmysl cze
dc.subject Company reputation eng
dc.subject reputation rankings eng
dc.subject company and brand personality eng
dc.subject reputation measures eng
dc.subject chemical industry eng
dc.title Metody měření a hodnocení reputace podniků cze
dc.title.alternative Methods of measuring and evaluating the reputation of businesses eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Košťálová, Jana
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is oriented towards the issue of measuring and evaluating the reputation of companies with a focus on the chemical industry. In the theoretical part of the work, a search of professional literature defining the concept of company reputation and specifying its meaning is first presented. Furthermore, various methods of measuring and evaluating the reputation of businesses are reconstructed, based on national and global reputation rankings, company and brand personality measures, and other literature-recommended reputation evaluation techniques. The practical part of the work presents the results of primary qualitative research mapping the current state of knowledge as well as the practical use of various methods of evaluation and measurement of reputation in four enterprises oriented by their production to the chemical industry. The obtained information is subjected to content analysis. In conclusion, recommendations are formulated to improve the system of measurement and evaluation of reputation in the investigated companies. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniků chemického průmyslu cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management podniků chemického průmyslu cze
dc.description.defence <p>Z výsledků výzkumu vyplynulo, že 2 firmy reputaci neměří, přesto si myslí, že má firma&nbsp;pozitivní reputaci. Prosím, vysvětlete.</p> <p>Identifikovala jste nějaký nový nástroj, který by firmy využívaly při zvyšování své reputace?</p> cze
dc.identifier.stag 48149
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet