Informační potřeby vybraných skupin externích stakeholderů pro posouzení reputace chemického podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Gorčík, Martin
dc.date.accessioned 2024-07-08T13:54:05Z
dc.date.available 2024-07-08T13:54:05Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-05-10
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83434
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá analýzou informačních potřeb vybraných skupin externích stakeholderů. V teoretické části je definován pojem reputace podniku a jsou specifikovány nástroje pro tvorbu pozitivní reputace firmy. Dále se rešerše zaměřuje na definování pojmu stakeholdeři, jejich klasifikování a popis vybraných skupin externích stakeholderů. Pozornost je také věnována komunikaci jakožto základnímu prostředku budování pozitivní reputace podniku. Praktická část diplomové práce je orientována na popis realizace a prezentaci výsledků výzkumu, který byl zaměřen na zjištění různých typů informací důležitých pro hodnocení reputace chemických podniků a také na určení informační zdrojů preferovaných respondenty z pohledu vybraných skupin externích stakeholderů, tedy v roli široké veřejnosti, potenciálních zaměstnanců, spotřebitelů a okolní society. cze
dc.format 103 s. (174 374 znaků)
dc.format 103 s. (174 374 znaků)
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní reputace cze
dc.subject stakeholder cze
dc.subject externí stakeholder cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject nástroje a kanály komunikace cze
dc.subject Corporate reputation eng
dc.subject stakeholder eng
dc.subject external stakeholder eng
dc.subject communication eng
dc.subject communication tools and channels eng
dc.title Informační potřeby vybraných skupin externích stakeholderů pro posouzení reputace chemického podniku cze
dc.title.alternative Information Needs of Selected Groups of External Stakeholders for Assessing the Reputation of a Chemical Company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Öhm, Jan
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the analysis of information needs of selected groups of external stakeholders. In the theoretical part the concept of corporate reputation is defined and tools for creating a positive corporate reputation are specified. Furthermore, the research focuses on defining the concept of stakeholders, classifying them and describing selected groups of external stakeholders. Attention is also paid to communication as a basic means of building a positive corporate reputation. The practical part of the thesis is focused on the description of the implementation and presentation of the research results, which was aimed at identifying different types of information relevant for the evaluation of the reputation of chemical enterprises and also at identifying the information sources preferred by the respondents from the perspective of selected groups of external stakeholders, i.e. in the role of the general public, potential employees, consumers and the surrounding society. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniků chemického průmyslu cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management podniků chemického průmyslu cze
dc.description.defence <p>1. Mohl byste specifikovat limity vašeho výzkumu.</p> <p>2. Má veřejnost dostatek informací např. ohledně havárií, jak se podle vás komunikují?</p> <p>3. Podle výsledků vašeho výzkumu, ovlivňuje&nbsp;vnímání environmentálních aspektů podniků při volbě povolání věková kategorie?</p> cze
dc.identifier.stag 48148
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet