dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
|
dc.contributor.author |
Gorčík, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:54:05Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:54:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-10 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83434 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá analýzou informačních potřeb vybraných skupin externích stakeholderů. V teoretické části je definován pojem reputace podniku a jsou specifikovány nástroje pro tvorbu pozitivní reputace firmy. Dále se rešerše zaměřuje na definování pojmu stakeholdeři, jejich klasifikování a popis vybraných skupin externích stakeholderů. Pozornost je také věnována komunikaci jakožto základnímu prostředku budování pozitivní reputace podniku.
Praktická část diplomové práce je orientována na popis realizace a prezentaci výsledků výzkumu, který byl zaměřen na zjištění různých typů informací důležitých pro hodnocení reputace chemických podniků a také na určení informační zdrojů preferovaných respondenty z pohledu vybraných skupin externích stakeholderů, tedy v roli široké veřejnosti, potenciálních zaměstnanců, spotřebitelů a okolní society. |
cze |
dc.format |
103 s. (174 374 znaků) |
|
dc.format |
103 s. (174 374 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firemní reputace |
cze |
dc.subject |
stakeholder |
cze |
dc.subject |
externí stakeholder |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
nástroje a kanály komunikace |
cze |
dc.subject |
Corporate reputation |
eng |
dc.subject |
stakeholder |
eng |
dc.subject |
external stakeholder |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
communication tools and channels |
eng |
dc.title |
Informační potřeby vybraných skupin externích stakeholderů pro posouzení reputace chemického podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Information Needs of Selected Groups of External Stakeholders for Assessing the Reputation of a Chemical Company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Öhm, Jan |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the analysis of information needs of selected groups of external stakeholders. In the theoretical part the concept of corporate reputation is defined and tools for creating a positive corporate reputation are specified. Furthermore, the research focuses on defining the concept of stakeholders, classifying them and describing selected groups of external stakeholders. Attention is also paid to communication as a basic means of building a positive corporate reputation.
The practical part of the thesis is focused on the description of the implementation and presentation of the research results, which was aimed at identifying different types of information relevant for the evaluation of the reputation of chemical enterprises and also at identifying the information sources preferred by the respondents from the perspective of selected groups of external stakeholders, i.e. in the role of the general public, potential employees, consumers and the surrounding society. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniků chemického průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management podniků chemického průmyslu |
cze |
dc.description.defence |
<p>1. Mohl byste specifikovat limity vašeho výzkumu.</p>
<p>2. Má veřejnost dostatek informací např. ohledně havárií, jak se podle vás komunikují?</p>
<p>3. Podle výsledků vašeho výzkumu, ovlivňuje vnímání environmentálních aspektů podniků při volbě povolání věková kategorie?</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48148 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |