dc.contributor.advisor |
Vojtek, Martin |
|
dc.contributor.author |
Vyhnanovský, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:52:42Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:52:42Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83387 |
|
dc.description.abstract |
Téma trati Havlíčkův Brod - Znojmo bylo zvoleno z důvodu, že má autor zkušenosti z této trati jako cestující i jako výpravčí v blízkém navazujícím úseku. Tato trať je vhodná pro odklonovou vozbu z ramene Havlíčkův Brod - Brno - Břeclav. Je ale nutné provést úpravy ke zvýšení kapacity. Cílem této diplomové práce je návrh úprav infrastruktury a jízdního řádu takovým způsobem, aby mohl být zaveden celodenní provoz spěšných vlaků Havlíčkův Brod - Znojmo a současně byl umožněn provoz nákladních vlaků délky 740 metrů. Dalším cílem je zajištění přestupních vazeb ve stanici Okříšky. Těchto cílů bude dosaženo pomocí analýzy infrastruktury a provozu, ze které vyplynou kritická místa. Výsledný návrh infrastruktury bude zhodnocen nejen z hlediska kapacity, ale i z hlediska nákladů na stavbu a úspory zaměstnanců. |
cze |
dc.format |
99 s. |
|
dc.format |
99 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vysočina |
cze |
dc.subject |
železnice |
cze |
dc.subject |
modernizace |
cze |
dc.subject |
jízdní řád |
cze |
dc.subject |
Vysocina |
eng |
dc.subject |
railway |
eng |
dc.subject |
modernization |
eng |
dc.subject |
timetable |
eng |
dc.title |
Návrh dopravní technologie na trati Havlíčkův Brod - Znojmo |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal of transport technology on the railway line Havlíčkův Brod - Znojmo |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the line Havlíčkův Brod - Znojmo was chosen because the author has experience on this line both as a passenger and as a dispatcher in the nearby connecting section. This line is suitable for diverting traffic from the Havlíčkův Brod - Brno - Břeclav branch. But it is necessary to make adjustments to increase the capacity. The aim of this thesis is to propose modifications to the infrastructure and the timetable in such a way that the Havlíčkův Brod - Znojmo through trains can be operated all day long and at the same time the operation of 740-meter-long freight trains could be enabled. Another goal is to ensure transfer connections at the Okříšky station. These goals will be achieved through an infrastructure and traffic analysis that will identify critical locations. The resulting infrastructure design will be evaluated not only in terms of capacity, but also in terms of construction costs and employee savings. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p><strong>1 | výborně</strong></p>
<p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48613 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |