dc.contributor.advisor |
Vojtek, Martin |
|
dc.contributor.author |
Johanides, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:52:37Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:52:37Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83376 |
|
dc.description.abstract |
Na základně vlastního pozorování autora při výkonu služby výpravčího v Heřmanově Městci bylo zjištěno, že zde dochází k neefektivnímu využití vlakového personálu, jelikož strojvedoucí mají v této cílové stanici pobyt dlouhý až 66 minut. Cílem práce je navýšení dopravního výkonu na základě lepšího využití vlakového personálu tak, aby nedošlo k celkovému navýšení počtu vozidel a strojvedoucích. Analýzou současného jízdního řádu budou stanoveny velikosti neefektivních prostojů. Bude provedena optimalizace jízdního řádu, oběhů vozidel a turnusů strojvedoucích tak, aby došlo k eliminaci neefektivních prostojů, a to s minimálním dopadem na provozní náklady. |
cze |
dc.format |
112 |
|
dc.format |
112 |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
trať Přelouč - Prachovice |
cze |
dc.subject |
trať Moravany - Borohrádek |
cze |
dc.subject |
dopravní obslužnost regionálních tratí |
cze |
dc.subject |
pracovní doba strojvedoucího |
cze |
dc.subject |
Railway Line Přelouč - Prachovice |
eng |
dc.subject |
Railway Line Moravany - Borohrádek |
eng |
dc.subject |
Transport Service on Regional Railway |
eng |
dc.subject |
Engine Driver's working Hours |
eng |
dc.title |
Vliv zefektivnění dopravní obslužnosti regionálních tratí
na kompenzace objednatele |
cze |
dc.title.alternative |
Transport Service Efficiency Improving on Regional Railway Lines and Its Impact To Public Transport Authority Compensations |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Based on the author's personal observations while serving as a train dispatcher in Heřmanův Městec, it was discovered that there is inefficient use of train personnel, as engine drivers have a layover in this terminal station of up to 66 minutes. The goal of the work is to increase transport performance based on better utilization of train personnel so that there is no overall increase in the number of vehicles and engine drivers. An analysis of the current timetable will determine the size of the inefficient downtimes. The timetable, vehicle rotations, and engine drivers' shifts will be optimized to eliminate inefficient downtimes while minimizing the impact on operational costs. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p><strong>1 | výborně</strong></p>
<p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48598 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |