Vliv zefektivnění dopravní obslužnosti regionálních tratí na kompenzace objednatele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vojtek, Martin
dc.contributor.author Johanides, Martin
dc.date.accessioned 2024-07-08T13:52:37Z
dc.date.available 2024-07-08T13:52:37Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-05-09
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83376
dc.description.abstract Na základně vlastního pozorování autora při výkonu služby výpravčího v Heřmanově Městci bylo zjištěno, že zde dochází k neefektivnímu využití vlakového personálu, jelikož strojvedoucí mají v této cílové stanici pobyt dlouhý až 66 minut. Cílem práce je navýšení dopravního výkonu na základě lepšího využití vlakového personálu tak, aby nedošlo k celkovému navýšení počtu vozidel a strojvedoucích. Analýzou současného jízdního řádu budou stanoveny velikosti neefektivních prostojů. Bude provedena optimalizace jízdního řádu, oběhů vozidel a turnusů strojvedoucích tak, aby došlo k eliminaci neefektivních prostojů, a to s minimálním dopadem na provozní náklady. cze
dc.format 112
dc.format 112
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject trať Přelouč - Prachovice cze
dc.subject trať Moravany - Borohrádek cze
dc.subject dopravní obslužnost regionálních tratí cze
dc.subject pracovní doba strojvedoucího cze
dc.subject Railway Line Přelouč - Prachovice eng
dc.subject Railway Line Moravany - Borohrádek eng
dc.subject Transport Service on Regional Railway eng
dc.subject Engine Driver's working Hours eng
dc.title Vliv zefektivnění dopravní obslužnosti regionálních tratí na kompenzace objednatele cze
dc.title.alternative Transport Service Efficiency Improving on Regional Railway Lines and Its Impact To Public Transport Authority Compensations eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated Based on the author's personal observations while serving as a train dispatcher in Heřmanův Městec, it was discovered that there is inefficient use of train personnel, as engine drivers have a layover in this terminal station of up to 66 minutes. The goal of the work is to increase transport performance based on better utilization of train personnel so that there is no overall increase in the number of vehicles and engine drivers. An analysis of the current timetable will determine the size of the inefficient downtimes. The timetable, vehicle rotations, and engine drivers' shifts will be optimized to eliminate inefficient downtimes while minimizing the impact on operational costs. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence <p><strong>1&nbsp;| výborně</strong></p> <p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V&nbsp;ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> cze
dc.identifier.stag 48598
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account