dc.contributor.advisor |
Matuška, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Onderka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:52:33Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:52:33Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2023-05-12 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83370 |
|
dc.description.abstract |
V práci je analyzován současný jízdní řád vlaků osobní dopravy v relaci Pardubice - Hradec Králové. Práce uvažuje zdvojkolejnění celého úseku a nová místa zastavování, včetně prodloužení ramene na zastávku Pardubice-centrum. S těmito předpoklady práce navrhuje nový jízdní řád vlaků osobní dopravy mezi dvěma krajskými městy s důrazem na intervalové spojení v období dopravních špiček. Práce se rovněž zabývá vlivem výlukového opatření ve vybraném úseku na navrhovaný jízdní řád. |
cze |
dc.format |
119 s. |
|
dc.format |
119 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
intervalový jízdní řád |
cze |
dc.subject |
jízdní doby |
cze |
dc.subject |
oběhy souprav |
cze |
dc.subject |
výluka |
cze |
dc.subject |
zdvojkolejnění infrastruktury |
cze |
dc.subject |
period train timetable |
eng |
dc.subject |
running times |
eng |
dc.subject |
rolling stock roster |
eng |
dc.subject |
service disruption |
eng |
dc.subject |
double-tracking of infrastructure |
eng |
dc.title |
Návrh jízdního řádu vlaků osobní dopravy v relaci Pardubice - Hradec Králové
po zdvojkolejnění |
cze |
dc.title.alternative |
Draft of passenger trains schedule in the Pardubice - Hradec Králové section after double tracking the railway line |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis analysis the current timetable of passenger trains in the Pardubice - Hradec Králové section. Double-tracking of the whole railway line as well as new train stops including the extension to the Pardubice - centrum stop is considered in the thesis. With these presumptions is suggested the new timetable of passenger trains between both regional capitals with the focus on period connections during peak times. The thesis deals with impact of service disruption in a chosen section on the suggested train timetable. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
46636 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |