dc.contributor.advisor |
Bulíček, Josef |
|
dc.contributor.author |
Bystroň, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:52:32Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:52:32Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83368 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na technické parametry elektrobusů a stanovení omezujících podmínek jejich provozu ve vazbě na linkotvorbu a tvorbu oběhů. Tyto omezující podmínky byly definovány a ověřovány s využitím v diplomové práci vyvinutého simulačního modelu zaměřeného na vztah jízdního řádu, zpoždění a provozních charakteristik (např. vlivu min. úrovně nabití a doby nabíjení) Práce je završena třemi variantními návrhy koncepce řešení provozu s využitím různých technologií elektrobusů na vybrané lince MHD Ostrava. |
cze |
dc.format |
145 |
|
dc.format |
145 |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dopravní obslužnost |
cze |
dc.subject |
elektromobilita |
cze |
dc.subject |
elektrobus |
cze |
dc.subject |
městská hromadná doprava nabíjecí infrastruktura |
cze |
dc.subject |
parciální trolejbus |
cze |
dc.subject |
simulace |
cze |
dc.subject |
statutární město Ostrava |
cze |
dc.subject |
transport services |
eng |
dc.subject |
electromobility |
eng |
dc.subject |
electric bus |
eng |
dc.subject |
urban public transport |
eng |
dc.subject |
charging infrastructure |
eng |
dc.subject |
trolleybus with auxiliary battery engine |
eng |
dc.subject |
simulation |
eng |
dc.subject |
Ostrava city |
eng |
dc.title |
Organizace provozu a tvorba jízdního řádu při nasazení elektrobusů
v plném rozsahu |
cze |
dc.title.alternative |
Organisation of operation and timetabling by application of electric-powered buses in full extent |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on technical parameters of electric buses and defines limited conditions of their service according creation of timetables and organization of vehicle´s rounds. Those conditions were defined and verified by procuced simulation in this thesis in realtion to timetable, delay and traffic charasteristics (sucha as an impact of min. level of charge and time of charging). The thesis is completed by 3 conceptions of traffic organization using different technologies of electric buses on a chosen line of public transport in Ostrava. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
46625 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |