Organizace provozu a tvorba jízdního řádu při nasazení elektrobusů v plném rozsahu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bulíček, Josef
dc.contributor.author Bystroň, Petr
dc.date.accessioned 2024-07-08T13:52:32Z
dc.date.available 2024-07-08T13:52:32Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-05-09
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83368
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na technické parametry elektrobusů a stanovení omezujících podmínek jejich provozu ve vazbě na linkotvorbu a tvorbu oběhů. Tyto omezující podmínky byly definovány a ověřovány s využitím v diplomové práci vyvinutého simulačního modelu zaměřeného na vztah jízdního řádu, zpoždění a provozních charakteristik (např. vlivu min. úrovně nabití a doby nabíjení) Práce je završena třemi variantními návrhy koncepce řešení provozu s využitím různých technologií elektrobusů na vybrané lince MHD Ostrava. cze
dc.format 145
dc.format 145
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject dopravní obslužnost cze
dc.subject elektromobilita cze
dc.subject elektrobus cze
dc.subject městská hromadná doprava nabíjecí infrastruktura cze
dc.subject parciální trolejbus cze
dc.subject simulace cze
dc.subject statutární město Ostrava cze
dc.subject transport services eng
dc.subject electromobility eng
dc.subject electric bus eng
dc.subject urban public transport eng
dc.subject charging infrastructure eng
dc.subject trolleybus with auxiliary battery engine eng
dc.subject simulation eng
dc.subject Ostrava city eng
dc.title Organizace provozu a tvorba jízdního řádu při nasazení elektrobusů v plném rozsahu cze
dc.title.alternative Organisation of operation and timetabling by application of electric-powered buses in full extent eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on technical parameters of electric buses and defines limited conditions of their service according creation of timetables and organization of vehicle´s rounds. Those conditions were defined and verified by procuced simulation in this thesis in realtion to timetable, delay and traffic charasteristics (sucha as an impact of min. level of charge and time of charging). The thesis is completed by 3 conceptions of traffic organization using different technologies of electric buses on a chosen line of public transport in Ostrava. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence <p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V&nbsp;ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky reagoval správně a v&nbsp;plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> cze
dc.identifier.stag 46625
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet