Analýza staničního odbavení cestujících automatem se vzdálenou podporou

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Nachtigall, Petr
dc.contributor.author Reitmayerová, Magda
dc.date.accessioned 2024-07-08T13:52:14Z
dc.date.available 2024-07-08T13:52:14Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-05-13
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83353
dc.description.abstract Práce je zaměřena na možnosti využití jízdenkových automatů se vzdálenou podporou v železničních stanicích jakožto alternativy k pokladním přepážkám a na možnosti zvýšení atraktivity jejich používání. Autorka vychází i ze svých zkušeností získaných prací na pozici průvodčí u dopravce ARRIVA vlaky s. r. o. V práci jsou analyzovány aktuální možnosti odbavení cestujících ve vlacích v České republice a dále konkrétní možnosti na lince R14A Pardubice - Liberec. Následně jsou navržena a vyhodnocena opatření směřující k zatraktivnění služeb poskytovaných jízdenkovými automaty se vzdálenou podporou a také ke zrychlení a zjednodušení odbavení cestujících ve vlaku. Hlavním cílem je snížení úniků tržeb dopravce. cze
dc.format 60 s.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject odbavení cestujících cze
dc.subject železniční stanice cze
dc.subject vlak cze
dc.subject jízdenkový automat se vzdálenou podporou cze
dc.subject passengers check-in eng
dc.subject railway station eng
dc.subject train eng
dc.subject ticket vending machine with remote support eng
dc.title Analýza staničního odbavení cestujících automatem se vzdálenou podporou cze
dc.title.alternative Analysis of check-in of passengers by ticket vending machine with remote support eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the possibilities of using ticket vending machines with remote support in railway stations as an alternative to ticket offices and on the possibilities of increasing the attractiveness of their use. The author works with her own experiences gained by working as a train conductor at a carrier ARRIVA vlaky s. r. o. The thesis analyzes the current possibilities of passenger check-in on trains in the Czech Republic and then focuses on the possibilities of check-in on the line R14A Pardubice - Liberec. In conclusion are suggested and evaluated options of making the services provided by ticket machines with remote support more attractive and steps, which should lead to speeding up and simplifying the check-in of passengers on the train. The main goal is to reduce the carrier's revenue leakage. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V&nbsp;ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> cze
dc.identifier.stag 48646
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet