dc.contributor.advisor |
Nachtigall, Petr |
|
dc.contributor.author |
Reitmayerová, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:52:14Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:52:14Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83353 |
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na možnosti využití jízdenkových automatů se vzdálenou podporou v železničních stanicích jakožto alternativy k pokladním přepážkám a na možnosti zvýšení atraktivity jejich používání. Autorka vychází i ze svých zkušeností získaných prací na pozici průvodčí u dopravce ARRIVA vlaky s. r. o. V práci jsou analyzovány aktuální možnosti odbavení cestujících ve vlacích v České republice a dále konkrétní možnosti na lince R14A Pardubice - Liberec. Následně jsou navržena a vyhodnocena opatření směřující k zatraktivnění služeb poskytovaných jízdenkovými automaty se vzdálenou podporou a také ke zrychlení a zjednodušení odbavení cestujících ve vlaku. Hlavním cílem je snížení úniků tržeb dopravce. |
cze |
dc.format |
60 s. |
|
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
odbavení cestujících |
cze |
dc.subject |
železniční stanice |
cze |
dc.subject |
vlak |
cze |
dc.subject |
jízdenkový automat se vzdálenou podporou |
cze |
dc.subject |
passengers check-in |
eng |
dc.subject |
railway station |
eng |
dc.subject |
train |
eng |
dc.subject |
ticket vending machine with remote support |
eng |
dc.title |
Analýza staničního odbavení cestujících automatem se vzdálenou podporou |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of check-in of passengers by ticket vending machine with remote support |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the possibilities of using ticket vending machines with remote support in railway stations as an alternative to ticket offices and on the possibilities of increasing the attractiveness of their use. The author works with her own experiences gained by working as a train conductor at a carrier ARRIVA vlaky s. r. o. The thesis analyzes the current possibilities of passenger check-in on trains in the Czech Republic and then focuses on the possibilities of check-in on the line R14A Pardubice - Liberec. In conclusion are suggested and evaluated options of making the services provided by ticket machines with remote support more attractive and steps, which should lead to speeding up and simplifying the check-in of passengers on the train. The main goal is to reduce the carrier's revenue leakage. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48646 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |